Πως οι νέοι προστατεύουν το μέλλον τους!
Οι Millennials ή αλλιώς Generation Y, είναι η γενιά στην οποία ανήκουν όσοι γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000. Είναι νέοι, εθισμένοι στην τεχνολογία και έχουν πάντα την τάση να ταξιδεύουν. Είναι γεγονός ότι εκείνοι που έχουν γεννηθεί στα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας, ταξιδεύουν πολύ περισσότερο σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές, λόγω αρχικά του χαμηλότερου κόστου μεταφοράς (low-cost transportation) στις μέρες μας, καθώς και της διαφορετικής κουλτούρας που πλέον τους διέπει.
Σύμφωνα με μία έρευνα από το Internet Marketing Inc. το 75% των Millennials ευελπιστούν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό όσο το δυνατόν περισσότερο μπορούν (52% το αντίστοιχο ποσοστό των παλαιότερων) και το 69% αυτών απολαμβάνουν τις διακοπές τους στο εξωτερικό για τουλάχιστον μία εβδομάδα το χρόνο (!! 13% παλιότερα).
Αλλά δεν είναι μόνο οι Millennialsπου θέλουν να ταξιδεύουν πολύ, απλώς εκείνοι το κάνουν με δικό τους, διαφορετικό τρόπο από τις άλλες γενιές.
Όντας digital-natives, διασυνδεδεμένοι και εφευρέτες της sharing economy, δηλαδή μιας νέας οικονομίας όπου μοιράζονται προίοντα και υπηρεσίες προκειμένου να μειωθεί το κόστος, Οι Millennials έχουν ένα εντελώς νέο, ανανεωμένο concept για την ιδέα του travelling.
Facts
87% ψάχνουν κάποια έμπνευση από social media & blogs
κάνουν έρυενα αγοράς σε διάφορα websites, προτού κάνου κάποια κράτηση, ώστε να πετύχουν την πιο value-for-money επιλογή
συνήθως κάνουν κράτηση από το smartphone ή το tablet (46%)
49% έχουν κάνει κράτηση το τελευταίο λεπτό ή την τελευταία στιγμή μιας προσφοράς τουλάχιστον μία φορά
Τέλος, αυξάνεται συνεχώς η τάση να μοιράζονται το ενοίκιο μεταφοράς ή/και διαμονής για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (sharing economy)
Το 59% των Ευρωπαίων και Αμερικανών Millennials , επιλέγουν να ''μοιράζονται'' κατοικίες (airbnb), ώστε να απολαμβάνουν πιο αυθεντικές, engaging και λιγότερο ''τουριστικές'' εμπειρίες στο ταξίδι τους!
Ισως σκέφτεστε ότι οι Millennials είναι ικανοί να κάνουν μια κράτηση της τελευταίας στιγμής αυθόρμητα, δίχως πολύ σκέψη, επηρεασμένοι από τον χρόνο. Κάνετε λάθος! Αντίθετα αφιερώνουν πολύ χρόνο για να κάνουν έρευενα σε διάφορα websites, να ενημερωθούν καλά, να διαβάσουν reviews (ακόμα και να γράψουν οι ίδιοι).
Οι Millennials πραγματοποιούν πολλές μικρές ενέργειες κάθε μέρα, για να διασφαλίσουν την απόλαυση της πιο value εμπειρίας, και σε τελική ανάλυση, για να προστατέψουν το μέλλον τους.
Αλλά ποια είναι τα πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν πας ένα ταξίδι?
check reviews ξενοδοχείων, εστιατορείων, αξιοθέατων
κατέβασε τα κατάλληλα apps για το ταξίδι σου
Έλεγξε την εγκυρότητα των προσωπικών εγγράφων και στοιχείων που θα χρειαστείς
Προστατέψου κατάλληλα και απέτρεψε το ρίσκο για περιπτώσεις όπως >> να χαθεί η βαλίτσα σου ή να πάθεις κάποιο ατύχημα (όλα στη ζωή είναι)
Αυτή η καμπάνια έχει σκοπό να γνωστοποιήσει ασφαλιστικά θέμα και περιπτώσεις στους Millennials , ώστε να τους βοηθήσει να τελειωποιήσουν την day-to-day actions προσέγγιση που ήδη έχουν υιοθετήσει κάνοντας μικρά, extra πραγματάκια για να βελτιστοποιήσουν τις εμπειρίες τους, τόσο στο travelling, όσο και στη ζωή τους γενικότερα.
by Generali' series "Insurance for Dummies".
Comments