Τι είναι τα DRG’s, ο ρόλος τους στο σύστημα υγείας και στη δουλειά του ασφαλιστή!

#DRG #σύστημα_υγείας #ασφαλιστές #ασφαλιστικές_εταιρίες

Τι είναι ακριβώς τα DRG’s; Πως μπορούν να διευκολύνουν τις ασφαλιστικές εταιρίες και τη δουλειά του ασφαλιστή; 


Τα DRG’s (Diagnosis Related Groups) μεταφράζονται ως Ομοιογενείς Διαγνωστικές Κατηγορίες (ΟΔΚ). Τα DRG’s είναι  ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα το οποίο μπορεί να συμβάλει στην συστηματική παρακολούθηση, διαχείριση και έλεγχο των δεδομένων ενός νοσοκομείου, με σκοπό την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών, την αναδιοργάνωση των εσωτερικών διεργασιών, την καλύτερη εξυπηρέτηση του ασθενή, αλλά και την εποπτεία του κόστους νοσηλείας. Τα DRG’s κατηγοριοποιούν την επίσκεψη ενός ασθενή σε νοσοκομείο και παρέχουν πληροφορίες, από το ποιό ήταν το πρόβλημα, έως το πώς αντιμετωπίστηκε, ομαδοποιώντας κωδικοποιημένες διαγνώσεις, διαδικασίες και στοιχεία της νοσηλείας. 


Σήμερα, υπάρχει σχεδόν καθολική χρήση των DRG’s στις αναπτυγμένες αλλά και αναπτυσσόμενες χώρες, πολλές από τις οποίες έχουν αναπτύξει τα δικά τους μοντέλα DRG’s, με επικρατέστερο το μοντέλο της Αυστραλίας που έχει εφαρμοστεί σε είκοσι χώρες, καθώς θεωρείται από τα αρτιότερα συστήματα. Τα οφέλη των DRG’s  περιλαμβάνουν αυξημένη αποδοτικότητα, άριστη κατανομή πόρων, αύξηση εσόδων, ταχύτητα λήψης αποφάσεων και ανασυγκρότηση διοικητικής και οργανωτικής δομής των νοσοκομείων.


Με αυτά τα δεδομένα, όπως είναι αυτονόητο, διευκολύνουν πολύ και τις λειτουργίες των ασφαλιστικών εταιριών, από το σχεδιασμό και την τιμολόγηση των προϊόντων υγείας, μέχρι τις διαδικασίες αποζημιώσεων και πώλησης των προϊόντων. Διευκολύνουν, γιατί τυποποιούν τις πιθανές ασθένειες σε θέματα που έχουν να κάνουν με τη βαρύτητά τους, το μέσο χρόνο που απαιτείται για νοσηλεία, το μέσο κόστος νοσηλείας, καθώς βοηθούν και σε τυποποίηση πλήθους άλλων επιπλέον πληροφοριών, που θεωρώ ότι δεν είναι του παρόντος άρθρου να αναφερθούν, αλλά θέμα άλλης διεξοδικής εκπαίδευσης. 



Διευκολύνουν ακόμα θέματα ελέγχου και διαχείρισης του κόστους των ζημιών, χρόνου και ευκολίας καταβολής αποζημιώσεων, ακριβέστερης και σαφούς πληροφόρησης των πελατών σχετικά με το εύρος κάλυψης που παρέχουν τα ασφαλιστικά προϊόντα και τελικά διευκολύνουν γιατί μπορούν να βοηθήσουν στο χτίσιμο της άριστης και τίμιας σχέσης μεταξύ των πελατών και των ασφαλιστών τους. 


by nextdeal.gr

8 προβολές

© 2018 by @koliosdim

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Twitter Icon

Proudly created with wix.com